Badanie FRIS®

 

FRIS to nowa polska metodologia, która trafnie określa i opisuje naturalny sposób myślenia i działania człowieka. Jest to narzędzie proste, praktyczne i polskie, bardzo rzetelnie przygotowane i przebadane przez zespół badawczo-naukowy ze Szczecina i nadal rozwijane. Kwestionariusz FRIS spełnia standardy wysokiej jakości narzędzi psychometrycznych.

Nazwa FRIS jest skrótem od pierwszych liter słów Fakty, Relacje, Idee, Struktury, które opisują cztery perspektywy poznawcze definiujące styl myślenia odpowiednio Zawodnika, Partnera, Wizjonera, Badacza.

Diagnoza uzyskana w wyniku przeprowadzenia badania daje wgląd w naturalne predyspozycje badanej osoby, strategie radzenia sobie w nowych sytuacjach życiowych, rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji oraz wskazuje na obszary, w których najlepiej można wykorzystać swój potencjał. Jest to wiedza bardzo praktyczna, którą można szybko wykorzystać i zastosować w wielu obszarach życia.

FRIS nie wartościuje i nie ocenia ludzi, a raczej podkreśla unikalność i indywidualizm każdego sposobu myślenia.

 

liście

 

W nowych sytuacjach, gdy nie mamy doświadczenia ani wiedzy na temat nowego wyzwania, zbieramy informacje, przetwarzamy je, podejmujemy decyzje i reagujemy w typowy dla siebie sposób. W psychologii poznawczej nazywa się go stylem poznawczym lub stylem myślenia. Model FRIS w prosty sposób tłumaczy kluczowe różnice w sposobach myślenia i działania, a kwestionariusz trafnie diagnozuje styl myślenia wynikający z czterech perspektyw poznawczych.

Badanie FRIS jest doskonałą okazją do przyjrzenia się temu jak naturalny styl myślenia wpływa na nasz sposób zachowania, komunikowania się i podejmowania decyzji. Pomoże zrozumieć, dlaczego niektóre wyzwania nie stanowią dla nas żadnego problemu, a inne przedsięwzięcia przychodzą trudniej lub wydają się wręcz niemożliwe.

Dzięki indywidualnemu raportowi, ze szczegółowym opisem otrzymasz wskazówki, które zainspirują i pozwolą pełniej wykorzystać własny potencjał.

 

fris

Obszary zastosowania, m.in.:

Biznes: skuteczna obsługa klienta, sprawna komunikacja w firmie, szkolenia dla sprzedawców, dobór zadań dopasowanych do naturalnych predyspozycji pracowników, rozwój pracowników, tworzenie zgranych zespołów, zwiększenie efektywności pracy, doradztwo zawodowe,

Coaching: rozwój osobisty i zawodowy - odkrywanie zasobów, wsparcie w procesie wprowadzania zmian

Relacje: komunikacja w związkach oparta na porozumieniu i tolerancji, prowadząca do skutecznego rozwiązywania sytuacji konfliktowych

Korzyści:

  •  zrozumiesz dlaczego czasami tak trudno jest porozumieć się z drugą osobą i dostaniesz wskazówki, co można zrobić aby poprawić relacje
  •  uzyskana wiedza pomoże zrozumieć i zaakceptować, że nie każdy jest najlepszy we wszystkich dziedzinach
  •  dowiesz się na czym polega Twoja wyjątkowość i jakie są Twoje naturalne predyspozycje
  •   w pracy zespołowej podział zadań i ról będzie można dopasować indywidualnie do naturalnych predyspozycji pracowników, dzięki czemu łatwiej będzie osiągnąć satysfakcję z pracy i zwiększyć efektywność pracy zespołu


(Szczegóły na temat metodologii i badania można znaleźć na stronie www.fris.pl)


Jako certyfikowany trener FRIS oferuję badanie FRIS dla osób indywidualnych, par oraz małych firm ( do 10 osób)

Etapy badania

Zapoznanie klienta z metodologią badania FRIS, ustalenie celu badania, instrukcje do wypełnienia kwestionariusza – około 30 minut

Wypełnienie kwestionariusza internetowo po uzyskaniu hasła dostępu (tokena) od trenera – około 30 minut

Wygenerowanie analizy i raportu przez zespół FRIS

Szczegółowe omówienie analizy i raportu na sesji podsumowującej – 1,5h

Badanie FRIS cena

  • indywidualnie 300 zł
  • grupowo - w zależności od liczebności zespołu

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.